Anbefalte innlegg

Trenger delenr til lambdasonder på A6 4b 2.7T 230hk. Trenger helst til alle, men primært til de før cat ( regner med at det er den samme lambda på begge sider selv om det er to før cat og 2 etter ) Hadde satt stor pris på dette :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger snarlig, noen tips om hvordan jeg kan få tak i dette? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

06B 906 265 D sitter før kat på 2,7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk!

Fikk bestilt fra England nå, kom på 1700kr for begge to inkl frakt. Det må være bedre enn 2400 per stk hos møller, MEN....

Jeg byttet nylig begge avlastningsventilene, og da forsvant motorfeilen på sondene : bh : : bh : : bh : : bh : Er dette tilfeldig? Eller kan det være at jeg fikk lambdafeil av ødelagte org. ventiler? Feilen har kommet og gått før også, men så lenge borte som nå har den aldri vært før : bråk : Klart jeg er fornøyd om det løste problemet, men da sitter jeg plutselig med disse lambdaene da. Kan det virkelige være at jeg løste problemet ved å bytte resirk ventilene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, noen som har greie på spm over?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.