#1 Skrevet Juli 31, 2007 Hei! Var ute å kjørte tidligere. Skulle bruke bakviskeren og den gikk kun 1/3 opp så stoppet den. Etter det er den helt død. Spyleren bak fungerer 100%. Er det egen sikring for denne viskeren? Eget relee? Hvor ligger i såfall disse? Hva er det vansligste problemet med disse viskerne? Ledningsbrudd? Motoren tar kveld? Kom med tips da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2007 Motorene slutter ofte å virke på disse. Tipper det er den som er synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2007 Hva gjør man med det? Kjøpe ny, eller går det an å fikse den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2007 I og med at den har stoppet helt vil jeg tro det beste er å få tak i en ny. Finnes repsett til disse, men det er mest beregnet for at motoren går tregt eller at spyleren er tett e.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2007 Viskeren "gikk seg til". Den fungerer 100% nå. Her er det nok et begynnende ledningsbrudd en plass. Får ta tak i saken neste gang den stopper opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2007 Sjekk ledningene inni de gummibelgene i skjøten mellom bil og bakluke. Hender de gnisser av der. Hender også at spylerdysa for pussermotoren bak lekker inni bakluka slik at spylervæske renner rett ned på kontakta til pussermotoren. ( irr og faenskap ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2007 Har ikke sjekket enda, men jeg er rimelig sikker på at det er ledningsgjennomføringene i toppen av luka i og med at den plutselig begynte å fungere igjen. Blir vel noe annet bak der som slutter å fungere snart i og med at det ligger å gnisser hver gang man åpner og lukker luka. Får ta det i samme slengen. Fikset det samme på min gamle S4 før jeg solgte den. Finner nok ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...