Anbefalte innlegg

Hei!

Var ute å kjørte tidligere. Skulle bruke bakviskeren og den gikk kun 1/3 opp så stoppet den. Etter det er den helt død. Spyleren bak fungerer 100%.

Er det egen sikring for denne viskeren? Eget relee? Hvor ligger i såfall disse?

Hva er det vansligste problemet med disse viskerne? Ledningsbrudd? Motoren tar kveld?

Kom med tips da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorene slutter ofte å virke på disse. Tipper det er den som er synderen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjør man med det? Kjøpe ny, eller går det an å fikse den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at den har stoppet helt vil jeg tro det beste er å få tak i en ny. Finnes repsett til disse, men det er mest beregnet for at motoren går tregt eller at spyleren er tett e.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viskeren "gikk seg til". Den fungerer 100% nå. Her er det nok et begynnende ledningsbrudd en plass. Får ta tak i saken neste gang den stopper opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ledningene inni de gummibelgene i skjøten mellom bil og bakluke. Hender de gnisser av der. Hender også at spylerdysa for pussermotoren bak lekker inni bakluka slik at spylervæske renner rett ned på kontakta til pussermotoren. ( irr og faenskap ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sjekket enda, men jeg er rimelig sikker på at det er ledningsgjennomføringene i toppen av luka i og med at den plutselig begynte å fungere igjen. Blir vel noe annet bak der som slutter å fungere snart i og med at det ligger å gnisser hver gang man åpner og lukker luka. Får ta det i samme slengen. Fikset det samme på min gamle S4 før jeg solgte den. Finner nok ut av det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.