#1 Skrevet Juli 31, 2007 Nå har eg bestemt meg. A6` ryge te fordel for ein med større motor å Quatro (2,7t) http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10716728&sid=xz1abcAO8Pd804803 Ting så e gjort med an e: Senk 30mm 20" Larzon crome felga (m/spinners) Sota alle rutene utenom frontrutå Rs6 front m/sprtsgrill Alle servicer e holdt.Nettop tatt storservice på an (reg reim e skifta) Multitronic gear med gearing på rattet. Cd veksler Bilen SKA vekk siden eg har ein ganske gydd på hånd.... Pris kan diskuteres.... Kom med bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2007 Ka faen! Må kjinna på nå....kanonkjøp!!!! løøøp å kjøøøøp.. Gi bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 Ny pris 169 000. Må vekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 LiSTEPRIS 230 000! Ingen så vil ha ein godt påpassa A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2007 sikle sikle.... vi trenger egentli stv snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2007 då må du få fingeren ut!!! har egentlig planer om at et bruktbilfirma ska få selga an for meg,å då får du an sikkert ikje så billig! 169000 e for at eg ska kjøba bil i morgen eller lørdag men nå har eg penga te an så nå har eg ikje panikk lenger..... hehe slå på tråen ikveld eller mårå tidlig o m du seriøst vil ha an eller så kjøre eg an ner der ca kl 1400 imårå Eg sitte oppe te jaffal 2400 ikveld 90155031 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2007 Nå står bilen te salgs på Lura auto...... 189000 e prisantydning... Å eg har ikje panikk for å selga lenger Har kjøpt drømmebilen nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2007 Grattis!! Håper du blir fornøyd med den nye bilen, den ser veldig "digg" ut, men husk de to nye fotoboksene på Bråstein nå da Skal bli kjekt å se den nye bilen på treff, og det er synd du ikke kan komme på Stavangertreffet som er trommet sammen i august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 11, 2007 Grattis med ny bil Svein Kan tenka at du e stolte nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 11, 2007 Gratulerer!! Håper du blir storfornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...