Xenon ettermontering - Autocheck

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et xenon-kit av Dybvik Trading. Monterte det, og fikk problemer med autochecken (som ventet). Dybvik ettersendte en feilmeldingsfjerner (motstand) som skulle løse problemet, men det funket desverre ikke.. : klø :

Det er null lys i lampene, hva kan gjøres :confused:

71_1185746328207.jpg

Feilmeldingsfjerner

- Programmere bort autochecken, vil det fungere?

- Hørt noe om at det skal gå ann og programmere om så autochecken forstår at det er xenon

og ikke halogenpære, noen som vet?

Har ringt litt rundt på møller idag men alle som driver med dette har ferie hos alle forhandlere..

Håper noen kan hjelpe meg med dette! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel bare en motstand som gjør at det blir sendt tilbake rett mengde strøm til "feilmeldingssentralen"

skal vel funke,men får du opp feilmelding?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke den feilmeldingsfjerneren virker er eneste utvei og montere relè i fra batteriet og til ballastene. :) Da funker det,trenger ikke den motstanden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel bare en motstand som gjør at det blir sendt tilbake rett mengde strøm til "feilmeldingssentralen"

skal vel funke,men får du opp feilmelding?

Jeg får opp feilmelding, og ikkeno lys.. Xenonlysa har enda ikke tent : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da gjør du som Tom Are sier her...koble relé.jeg har gjort detta på min bil,omega'n..ikke en feilmelding..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da gjør du som Tom Are sier her...koble relé.jeg har gjort detta på min bil,omega'n..ikke en feilmelding..

Er lite gira på å fikse og trikse med slikt på en 05 mod. Hadde vært mye bedre om jeg kunne programmert dette.. hehe

Tar jeg strømmen direkte fra batteriet da? Hva med styrestrømmen til brytern?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar strøm i fra batteriet ja,også tar du kun styrestrøm i fra kontaktene hvor halogen pærene var koblet til. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det får bli nødløsningen.. hehe

Ingen som vet om dette kan løses via diagnose?

Takk for svar så langt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok ikke det gitt,hadde det bare vært så lett. :) Skulle bare kunne gjort så ikke Autocheck slår,det hadde vært gull. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok ikke det gitt,hadde det bare vært så lett. :) Skulle bare kunne gjort så ikke Autocheck slår,det hadde vært gull. :D

Dybvik snakket om dette funker på mercedeser, altså programmere om så autochecken ikke slår av.. Burde jo la seg gjøre på audi også da? (Lov å leve i trua) hehe : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dybvik snakket om dette funker på mercedeser, altså programmere om så autochecken ikke slår av.. Burde jo la seg gjøre på audi også da? (Lov å leve i trua) hehe : rolleyes

Hvis du finner ut hvordan du gjør det vil jeg gjerne vite det også. :D: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke helt umulig at det er mulig å deaktivere autocheck på den nye A3'en. Jeg har sett litt på long coding feltene på denne bilen og det er mye mer muligheter her enn på 'eldre' bilder (som min egen..).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.