#1 Skrevet Juli 31, 2007 Har kjøpt meg senkeskåler, men har ikke verktøy eller peiling på å skru.. Så da lurte jeg på om det var noen her som kunne ta på seg en sånn jobb? Det er en A6 Avant 98.mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2007 Er det virkelig ingen som vil hjelpe en som ike kan skru på sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2007 Hallo. Ta deg en tur på treffet på mc.d i dag så skal jeg se om jeg kan klare jobben. Tenger å rådspøre meg med noen av de andre der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2007 Hvor mye er du villig til å gi for jobben? Har verksted det kan fikses på med bukker etc, så da går det relativt fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2007 Hallo. Ta deg en tur på treffet på mc.d i dag så skal jeg se om jeg kan klare jobben. Tenger å rådspøre meg med noen av de andre der. I så fall tar jeg med fjærklemmene, så er vi godt på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2007 Hallo. Ta deg en tur på treffet på mc.d i dag så skal jeg se om jeg kan klare jobben. Tenger å rådspøre meg med noen av de andre der. Er det så fort gjort og greit å gjøre det der da? Hvor mye skal dere ha for det da? Hvor mye er du villig til å gi for jobben? Har verksted det kan fikses på med bukker etc, så da går det relativt fort! Jeg vet ikke hva man tar for å bytte de. Det er jo bedre om du gir meg en pris på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2007 Tror ikke dette er noe de gjør på treffet.. må helst ha bilen på bukk, (jekk går til nød) Og så er det en del skruing for å få ut fjærbeinet.. Mye som kan sitte godt fast osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2007 Du må uansett kjøpe deg skruene til øvre bærearm, de som går igjennom begge. Koster en 54 kr inkl muttere. Disse sitter ofte GODT, og må gjerne varmes for å få ut. Sender deg en pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2007 Nå var det vel heller et spørsmål om at Per-Ivar har verktøy, men trenger svar på noen spørsmål før han går igang med jobben. Vet ikke om han har fjærklemmer, derfor ville jeg låne ham mine Var vel ikke meningen å gjøre dette på treffet, men har noen med seg jekk og bukker så får vi til det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2007 Du må uansett kjøpe deg skruene til øvre bærearm, de som går igjennom begge. Koster en 54 kr inkl muttere. Disse sitter ofte GODT, og må gjerne varmes for å få ut. Sender deg en pm. Jepp den er grei Det høres tryggest ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2007 Hallo. Ta deg en tur på treffet på mc.d i dag så skal jeg se om jeg kan klare jobben. Tenger å rådspøre meg med noen av de andre der. Jeg får ikke kommet på treffet i dag.. Men kunne du gjort det en annen dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...