nytt stabstag fremme på RS2 - hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Blei hintet til av verkstedet sist jeg hadde firehjulskontroll at jeg burde tenke på å bytte stabstag fremme.... det kommer en slags klakke lyd i fartsdumper og store humpler. Er dette best og kjøpe originalt, eller fra fks. tuningfirmaer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at det er selve staget og ikke bare foringer eller droplinks(de som festes til fjærbeinet) som er gåene?

Oppgradering foran er neppe nødvendig, sett heller på noe fetere bak:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve staget er jo bare en stiv metallstang, så det kan umulig lage klikkelyder så lenge det ikke er brukket (noe jeg tviler sterkt på). De mente nok at du trenger foringer eller drop-links som nevnt her allerede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte ikke over det før du skreiv det.... hadde vært rart om selve staget var kaputt ja..

har ikke vært under å sett sjøl, men om det skulle bare være foringene, har jeg powerflex liggende. har bare fått byttet til powerflex bak. er et slit når man ikke har tilgang til presse :) har byttet 8 av 22 foringer til nå :)

får nesten se om jeg kan komme meg på en lift, og sjekke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved bytte av foringer rundt stabstaget trenger du ikke presse... Det er gjort på 5 min, bare å fjerne de gamle og sette på de nye!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.