Koblingsskjema til lysbryter med tåkelys - Golf IV

Anbefalte innlegg

Hei

For lenge siden kom jeg over ett slags koblings-skjema (kun i tekstformat) til lysbryter med tåkelys, hvordan det skulle kobles. Trenger dette nå, så om noen vet hvor det ligger, eller hvordan det skal kobles så rop ut :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

For lenge siden kom jeg over ett slags koblings-skjema (kun i tekstformat) til lysbryter med tåkelys, hvordan det skulle kobles. Trenger dette nå, så om noen vet hvor det ligger, eller hvordan det skal kobles så rop ut :)

Mvh

send meg en PM med e-mail adressen din så skal jeg se om ikke jeg kab scanne og sende deg det på mail når jeg kommer hjem i kveld, men er egentlig veldig enkelt. Om du ikke har tåkelys foran fra før så må du selvfølgelig ha ny bryter. På kontakt stykke til bryteren så finner du en liten bunke ledninger så forsvinner inn i kontaktstykke. her må du legge inne en leding i hull nr 8. dette er tomt idag. Har komplett ledningnett m/rele etc for ettermontering av tåkelys på Golf IV liggende så om det kunne være intressant så er det bare å rope ut;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

Jeg har fått ny bryter fra Tyskland, så er bare å få plugga inn de to eller tre ledningene som kommer fra releet til Hella-tåkelyktene mine.

Send meg gjerne en mail på: fredsjo@online.no

På forhånd takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.