s4 b5 hjuloppheng på coupe quattro type 85?

Anbefalte innlegg

har tenkt litt på dette. men vet ikke om det går....

så derfor spør eg her.

er det noen som har prøvd eller vet om dette er mulig i hele tatt?

tenker da på hjuloppheng, driverk med girkasse og fjørbein fra en S4 B5 passer på en gammel type 85 med 2.2 20vt? uten stor ombygging..... bilen er en Audi Coupe quattro type 85.

har hørt at girkassen skal gå på motoren hvertfall (gjelder 6-trinnskasse fra 2.7 biturbo)

hadde vert gøy med svar på dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen deler i hjulopphenget passer uten videre. Hjuloppheng fra S2 Coupé derimot, det er så og si bolt-on..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen deler i hjulopphenget passer uten videre. Hjuloppheng fra S2 Coupé derimot, det er så og si bolt-on..

ok. men girkassen`? går den rett på blokka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girkassen går rett på blokken, men giroverføringen og mellomakselen fra type 85 passer ikke, festene mellom girkasse og travers er også annerledes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girkassen går rett på blokken, men giroverføringen og mellomakselen fra type 85 passer ikke, festene mellom girkasse og travers er også annerledes..

ok. men festene mellom girkasse å travers, er ikke di bare til å bytte ut fra us kasse? eller tar eg feil her?

har en kasse som eg vet om så lurer på å kjøpe.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.