#1 Skrevet August 1, 2007 har ettermontert xenon for ca. tre måneder siden, å alt har virket helt fint. men her om dagen stoppet det ene lyset å lyse konstant.. nå blinker det et svakt lys istedenfor (som et strobeslys, bare svakt) å det tikker i ballasten. Har pæra gått eller er det andre ting? -Har ikke vært borti xenon så veldig mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2007 bytt om på trafoene, da finner du fort ut hva som er galt, mål også spenningen inn på trafoene, på poloen til dama blinker den ene pæra noen ganger, men på den er spenninga alt for lav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2007 ok, da prøver jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2007 men når jeg tenker meg om, så skjedde dette etter jeg satt inn ny forsterker på anlegget. å den er ganske stor, å drar antageligvis mer strøm enn den forrige.. så da skal jeg måle spenninga etterpå, kan være noe at den får for lite strøm som du sier Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2007 byttet om på ballastene nå, fortsatt det samme lyset som ikke vil skru seg ordentlig på.. er det pæra da? noen som har noen formening? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2007 da er det pæra som det er noe galt med, så da får du få deg en ny. var ombyggningsett du hadde?? håper du ikke har handla av meg da. du får høre om en ny pære av de du handla fra måtte bytte en pære på polo`n jeg også, men dama er håpløs, hender hu setter på tenninga uten å starte å da står den å blafrere hele tiden, det dreper pærer. det er antall tenninger som dreper pærene ikke lys tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2007 hehe, hvis du har 200sx så kan det være deg? men da er det pæra da, får ringe å skaffe meg ny i morra;) -var forresten et ombyggingsett ja. Takk for hjelpa da! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...