#1 Skrevet August 1, 2007 Dersom man kjøper nye orignale xenon lykter til A6 4b 98 som i dag *ikke* har Xenon, der lyktene kommer med hus, pærer og ballast, hvordan vil ledningsnettet / tilkoblingene fungere? Jeg er klar over at man i tillegg skal ha auto høydejust (Kufatec leverer) og vaskere, men lurer mer på hvordan lyktene praktisk vil la seg koble til de kontaktene som lyktene (non-xenon) i dag er tilkoblet med. Noen som har prøvd? Mvh, Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2007 Har brukt originalballaster fra en eller annen type VAG på min egen og bygd om pærene til å passe i lyktene på min egen. Ang. kobling tok jeg ganske enkelt de ledningene som i utgangspunktet gikk til H7 pæra og koblet de inn i strømkontakta for xenonballasten. Måtte også skifte fra 10 amp sikring til 15 amp da de trekker litt mer strøm da de "tenner". Dette har nå vært montert i ca 3 år og har fungert greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...