Anbefalte innlegg

Dersom man kjøper nye orignale xenon lykter til A6 4b 98 som i dag *ikke* har Xenon, der lyktene kommer med hus, pærer og ballast, hvordan vil ledningsnettet / tilkoblingene fungere?

Jeg er klar over at man i tillegg skal ha auto høydejust (Kufatec leverer) og vaskere, men lurer mer på hvordan lyktene praktisk vil la seg koble til de kontaktene som lyktene (non-xenon) i dag er tilkoblet med.

Noen som har prøvd?

Mvh,

Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt originalballaster fra en eller annen type VAG på min egen og bygd om pærene til å passe i lyktene på min egen.

Ang. kobling tok jeg ganske enkelt de ledningene som i utgangspunktet gikk til H7 pæra og koblet de inn i strømkontakta for xenonballasten. Måtte også skifte fra 10 amp sikring til 15 amp da de trekker litt mer strøm da de "tenner". Dette har nå vært montert i ca 3 år og har fungert greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.