#1 Skrevet August 1, 2007 Noen som har en coupe/s2 med girkasseras som kunne tenke seg å selge støttearmen på høyre side? Haster, da min er brukket av:) La den ut her, da det er mer folk her rett og slett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2007 Noen som har en coupe/s2 med girkasseras som kunne tenke seg å selge støttearmen på høyre side?Haster, da min er brukket av:) La den ut her, da det er mer folk her rett og slett;) Samme på 3B som på ABY (01A/ 01e)? Delenr? Mulig jeg har en ekstra liggende, men de er løse og jeg vet bare at de kommer fra en S2, hadde derfor vært kjekt med et nr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2007 Samme på ASZ, ARV og AXM delenr: 853 399 114. Noen som veit om møller fører denne ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2007 Et bilde er nok lurt å legge ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2007 Seff, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2007 Det raser jo så mange girkasser på femmere av noen må jo ha denne delen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2007 Er det samme på 5trinns og 6trinns?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 11, 2007 hvis du ser litt nøyere på delebildet så er cgr rett under, med en E ekstra på delenret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 11, 2007 Fikk kjøpt meg ny på møller for ca en 500 lapp:) Noen som veit hva den gummiforinga som heter 11a på bildet er godt for? Som sagt over er det forskjell på 5 og 6 trinns. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...