#1 Skrevet August 1, 2007 Er det noen som vet om hvem eller hvore jeg kan på retta felger å lakkert de i distriktet her?? Eller må jeg lenger for å få de fixa?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2007 Må vel ned til Felgservice i osloområdet. Så lenge det ikke er så alvorlig. Da kan vel et lakkeringsverksted gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2007 hm... skitt.. frykta det.. er noe hakk her å der så er vel ikke bar lakkering:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2007 Mtec og Wheelie i Trondheim retter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2007 Mtec og Wheelie i Trondheim retter Takker:) ikke lang vei heller da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2007 Jeg kantkjørte en 17" felg så det suste med min 323 GT-R for et drøyt år siden, og da brukte jeg Felgservice til å få den rettet... Var kjempefornøyd med resultatet, kostet dog noen kroner ekstra i frakt, men felgen ble så god som ny! Så jeg kan gå god for de, Wheelie og Mtec har jeg ikkje vært borti. Brukte en lokal bedrift i Surnadal til å lakkere samme sett med felger, men det vil jeg ikkje anbefale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2007 Jeg kantkjørte en 17" felg så det suste med min 323 GT-R for et drøyt år siden, og da brukte jeg Felgservice til å få den rettet... Var kjempefornøyd med resultatet, kostet dog noen kroner ekstra i frakt, men felgen ble så god som ny! Så jeg kan gå god for de, Wheelie og Mtec har jeg ikkje vært borti. Brukte en lokal bedrift i Surnadal til å lakkere samme sett med felger, men det vil jeg ikkje anbefale Felgservice holder til hen da??? sendte en mail til Wheelie men de tok bare bulker og skjevheter i felgene. Ikke hakk av kantkjøring, men fikk nr til et annet firma og navne på et som lakkerte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2007 Askim http://www.felgservice.no/ Verdt og ta en telefon dit og høre om de kan hjelpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2007 Askim http://www.felgservice.no/ Verdt og ta en telefon dit og høre om de kan hjelpe deg Det skal bli:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...