Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om hvem eller hvore jeg kan på retta felger å lakkert de i distriktet her??

Eller må jeg lenger for å få de fixa??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ned til Felgservice i osloområdet. Så lenge det ikke er så alvorlig. Da kan vel et lakkeringsverksted gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm... skitt.. frykta det.. er noe hakk her å der så er vel ikke bar lakkering:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtec og Wheelie i Trondheim retter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mtec og Wheelie i Trondheim retter :)

Takker:) ikke lang vei heller da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kantkjørte en 17" felg så det suste med min 323 GT-R for et drøyt år siden, og da brukte jeg Felgservice til å få den rettet... Var kjempefornøyd med resultatet, kostet dog noen kroner ekstra i frakt, men felgen ble så god som ny! Så jeg kan gå god for de, Wheelie og Mtec har jeg ikkje vært borti.

Brukte en lokal bedrift i Surnadal til å lakkere samme sett med felger, men det vil jeg ikkje anbefale :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kantkjørte en 17" felg så det suste med min 323 GT-R for et drøyt år siden, og da brukte jeg Felgservice til å få den rettet... Var kjempefornøyd med resultatet, kostet dog noen kroner ekstra i frakt, men felgen ble så god som ny! Så jeg kan gå god for de, Wheelie og Mtec har jeg ikkje vært borti.

Brukte en lokal bedrift i Surnadal til å lakkere samme sett med felger, men det vil jeg ikkje anbefale :rolleye:

Felgservice holder til hen da???

sendte en mail til Wheelie men de tok bare bulker og skjevheter i felgene. Ikke hakk av kantkjøring, men fikk nr til et annet firma og navne på et som lakkerte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.