#1 Skrevet August 1, 2007 fader'n har kjøpt seg A4 og har lyst til å fjerne emblemene bake, men la Quattro-merket stå igjen. Eg har foreslått å ta vekk alle merkene utenom ringene (har du dem, so har du dem) men har i den sammenheng fjernet alle utvendige tegn på at det er en Quattro.. so derfor lurer eg på om nokken he delenr. til quattro-emblemet til grill. og ca. pris... har sett et par biler med begge emblem i grillen, og synest det ser tøfft ut takker på forhond Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2007 fader'n har kjøpt seg A4 og har lyst til å fjerne emblemene bake, men la Quattro-merket stå igjen.Eg har foreslått å ta vekk alle merkene utenom ringene (har du dem, so har du dem) men har i den sammenheng fjernet alle utvendige tegn på at det er en Quattro.. so derfor lurer eg på om nokken he delenr. til quattro-emblemet til grill. og ca. pris... har sett et par biler med begge emblem i grillen, og synest det ser tøfft ut takker på forhond Mvh Er det ett sånn quattro merke du er på jakt etter? Sjekk linken : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=84842&highlight=quattro+merke+selges Da har jeg ett for salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...