Oslo: Noen som jobber med løs leca?

Anbefalte innlegg

Skal fylle opp ett blomsterbed. Ca 7 meter langt 0.5 meter dypt og 1 meter tykk. Tenkte da og legge løs leca i bunden med fiberduk oppå og jord på toppen. Noen her som jobber med eller har gode prosenter på leca? Koster jo skjorta hvis jeg skal kjøpe en hel hau av sekker. Så trenkte på ett hengerlass eller noe. Noen som kan hjelpe så skrik ut.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du fylle opp det målet du sier her trenger du ca 3,5 m2 eller hvor tykt lag tenkte du å ha i bunnen av beddet?

 

Jeg har leca i sekker a 1m2 på jobben som du kan få til en fornuftig pris men da må du hente den selv i Vestby.

 

Husker ikke nøyaktig pris men du kan eventuelt ringe meg i morgen mellom 07.00 og 15.00 så skal vi finne en pris.

 

Tlf. direkte 64 98 58 19. Monter Vestby.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei dette er målet på hele beddet. Tenkte bare å fylle opp ca halve. Så 2 sekker holder regner jeg med. Ringer deg i morgen jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.