#1 Skrevet August 1, 2007 Hei. Er en Golf 4 1,6 som fusker på tomgang og lavt turtall når den er varm. Noen tips om hva det kan være, ikke blitt så mye klokere av å lese på forumet her. Går normalt ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2007 Kom til å tenke på en ting, sjekka om pluggen til lmm er kobla til? Den tok jeg av når jeg skifta luftfilter og husker ikke om jeg satt den på eller ikke... (når man skal åpne panseret må man ta tak under den panserforlengeren oppi "stålet" på panseret sånn at ikke den forlengeren knekker + at man må ta i litt ekstra i forhold til normalt når man skal ha det igjen, pga den forlengeren som "bremser" litt.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2007 Tempfølertrøbell? G-62 føleren altså. Overslag i pluggkabler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2007 Tempfølertrøbell? G-62 føleren altså. Overslag i pluggkabler? Sjekket bilen med vag com på mandag og da kom den ikke opp men kan selvsagt ha kommet etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2007 Sjekket bilen med vag com på mandag og da kom den ikke opp men kan selvsagt ha kommet etterpå. Har vært borti 1 gang at tempføleren var defekt selv om diagnose viste 0 feil. Ikke så store odds kanskje, men..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2007 Har vært borti 1 gang at tempføleren var defekt selv om diagnose viste 0 feil. Ikke så store odds kanskje, men..... Hadde heller ikke problemet på mandag så kan nok hende. Vært en 4-5 biler som jeg har sjekket med Vag com som har hatt feil med den så er ikke helt bra kvalitet. Får ikke sjekket bilen med den nå for er ikke i nærheten her om dagen. Men satse på Håkon har glemt å sette på pluggen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2007 Du som handla den blå 4 ern? Gratulerer i så fall. Tøff bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2007 Du som handla den blå 4 ern? Gratulerer i så fall. Tøff bil! Nei, er nok ikke meg. Venninne av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2007 Nei, er nok ikke meg. Venninne av meg. Ok. Gratulerer til henne da.....he he!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...