Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle handle meg dette kittet på 28 deler fra Furans:

http://furans.se/chassis_swe.htm

Noen spørsmål ang dette:

Er det en fin pris, eller finnes det billigere andre steder? Og er alt jeg trenger til og "overhale" understellet der?

Jeg skal også kjøpe justerbart kw, men passer disse topplagerne da? Topplagerne skal vel

passe på alle type dempere vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg endte opp med traversforinger og bærearmsforinger fra 034 motorsport, i samme materiale som furans leverer, men ble enda billigere da dollaren var nedi 5.7 forrige uke.

Skulle i utgangspunktet kjøpe fra furans jeg også men han insisterte på å ha ned alle 4 bærearmene for å sette i foringer, noe jeg klarte ypperlig selv med disse fra 034... Og så er han ikke akkurat den raskeste å svare på mail heller. Uansett verdt å sjekke ut hva 034 har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg fått tak i alle foringene jeg trenger av face motorsport:) , men dem hadde ikke topplager.. Er det andre steder og få tak i slike? Furans svarer jo alldri, så han gidder jeg ikke handle av: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo prøve http://www.qrsport.com/

Svarte raskt på mail, men husker ikke prisen på de.

Sånn ser de ut i hvert fall :)

fant du disse på siden dem eller måtte du sende mail?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller anbefalt de andre på siden her enn furans sine. Jeg hadde furans på s2`n og jeg syntes de var litt dårlig laget noe som gjorde bilen unødvendig høy. Ser at disse andre det var bilde av her ikke har samme problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller anbefalt de andre på siden her enn furans sine. Jeg hadde furans på s2`n og jeg syntes de var litt dårlig laget noe som gjorde bilen unødvendig høy. Ser at disse andre det var bilde av her ikke har samme problemet.

ok,jeg skal høre med dem. Furans blir det ikke aktuelt og handle fra heller, syntes jeg leser mye klager om han og ikke svarer han meg heller så: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handlet mine fra en svensk netshop, disse sendte varene med en gang. Ga opp furans jeg også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handlet mine fra en svensk netshop, disse sendte varene med en gang. Ga opp furans jeg også

har vel ikke tilfeldigvis den nettsiden?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant du disse på siden dem eller måtte du sende mail?

Måtte sende de mail på det ja. Nettsiden deres har vært under "oppdatering" leeeenge, så finner lite der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo prøve http://www.qrsport.com/

Svarte raskt på mail, men husker ikke prisen på de.

Sånn ser de ut i hvert fall :)

kom på ca 2000,- inkl frakt for 4 stk, er vel en fin pris det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal denne bilen brukes daglig eller er det et banebil prosjekt? På en bruksbil ville jeg nok heller vurdert de forsterka topplagrene i gummi fra 034...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fordi? :) vurderer slike selv.. men blir de ubehagelige til dagligdags?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på resten av oppsettet, men med lavprofil og coilovers blir det temmelig hardt ja.

Det kan være en ganske fysisk opplevelse å treffe humper, ujevnheter osv når støtdemperne er stumt montert:) og når det gjelder dumper/ søkk i veien så....: eek : Egner seg ikke for de med svakt hjerte, høyt blodtrykk eller dårlige nerver kan man vel si.

Dette er bare min erfaring, synes det var verdt å nevne, for de aller fleste vil nok originale eller forsterkede gummi topplager holde i massevis.

Men vi leker ikke racing eller hur:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det var for stivt, funket fint på vinteren også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gått til anskaffelse av av noen topplagre fra Fode jørgensen, som skal være av bra kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal denne bilen brukes daglig eller er det et banebil prosjekt? På en bruksbil ville jeg nok heller vurdert de forsterka topplagrene i gummi fra 034...

brukes en sjelden gang i helgene,men har tenkt mest på banekjøring:) uansett for sent for jeg har bestillt dem allerede;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på resten av oppsettet, men med lavprofil og coilovers blir det temmelig hardt ja.

Det kan være en ganske fysisk opplevelse å treffe humper, ujevnheter osv når støtdemperne er stumt montert:) og når det gjelder dumper/ søkk i veien så....: eek : Egner seg ikke for de med svakt hjerte, høyt blodtrykk eller dårlige nerver kan man vel si.

Dette er bare min erfaring, synes det var verdt å nevne, for de aller fleste vil nok originale eller forsterkede gummi topplager holde i massevis.

Men vi leker ikke racing eller hur:)

nei vi leker ikke racing vel:p godt og ha 4 punkt seler så jeg ikke blir kasta ut med vinduet åpent: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble feil detta, trakk tilbake bestillingen intill videre pga at jeg hadde regna prisene i dollar: dum :, men prisene jeg fikk av dem var i pund: haha :, bli da dobbelt så dyrt, ca 3500. må sjekke opp litt andre steder før jeg bestiller da, for da er prisen omtrent den samme uansett hvor man bestiller dem:)

finnes det andre steder enn furans og disse som har slike?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gått til anskaffelse av av noen topplagre fra Fode jørgensen, som skal være av bra kvalitet.

Hva var prisen på lagera fra Frode da ?

Tom Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må da gå ann å få til gruppekjøp på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var prisen på lagera fra Frode da ?

Tom Rune

2500,- inkl mva.

Men det er ikke helt bolt on.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt at alu topplager og KW ikke er lurt....KW demperene bøyer seg, HR funker bra da de er mye tykkere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt at alu topplager og KW ikke er lurt....KW demperene bøyer seg, HR funker bra da de er mye tykkere.

Det har jeg hørt også, KW bruker demper med tynnere stang enn hos H&R som bruker bilstein demper. den er mye tjukkere og bøyer seg derfor ikke så fort som KW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.