Anbefalte innlegg

Har 85 mod Audi 80 CC 1,8, der jeg vurderer og bytte forgasser. Hva slags weber forgasser kan jeg bruke?

Lurer også på om det er mulig å sette inn en 5 trinnskasse i den uten altfor mye mekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 85 mod Audi 80 CC 1,8, der jeg vurderer og bytte forgasser. Hva slags weber forgasser kan jeg bruke?

Lurer også på om det er mulig å sette inn en 5 trinnskasse i den uten altfor mye mekk?

det enkleste er å sette inn en weber gasser ifra feks en sierra eller lignendes, jeg har en slik gasser, men den er ifra en opel manta. du må lage en adapter for forgasseren, og mulig lage nytt feste for gassvire til forgasseren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg ikke har noe svar på forgasser-delen (joda, jeg hater også denne i min CC), så kan jeg svare på den andre delen.

Du trenger, i tillegg til girkassen, også alle festebraketter og komplett girspake. Personlig har jeg ikke sett behovet, da utvekslingen i fjerde gir tilsvarer utvekslingen i femte gir i min Coupe quattro (dvs samme rpm i 100 kmt i begge bilene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVor mye skal du ha for forgasseren da Magnus?

Jeg bor på Flateby så det er jo en smal sak å hente den da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er desverre ikke tilsalgs, men jeg kjøpte den for 500kr, det er bare å høre litt rundt på diverse huggere og forumer. legg ut bilde av bilen din hvis du vil. har lyst til å se hva jeg skal hilse på neste gang jeg møter deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.