strøkent motorrom med autoglym

Anbefalte innlegg

vasket og pusset litt rundt i motorrommet i dag, med klut og litt autoglym for vinyl,plast,gummi. Moro å ha det litt vedlike der også, selv om sikkert mange ikke skjønner vitsen;)

Se resultatet..

CIMG0540.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det er viktig å ha det pent og pyntelig i motorrom! Ble veldig bra det det!

Kunne ha tenkt meg nytt motorrom i golfen jeg å. Er ikke så lett å holde mitt gamle så godt reint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det er viktig å ha det pent og pyntelig i motorrom! Ble veldig bra det det!

Kunne ha tenkt meg nytt motorrom i golfen jeg å. Er ikke så lett å holde mitt gamle så godt reint.

Takk for det! Er lettere å holde et nytt motorrom vedlike enn et gammelt ja, plastikken min lurer øyer da, under der er det ikke alltid like fint som på utsiden;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et enkelt tips for å holde det blankt og pent er å vaske motoren, spraye over med Autoglym Vinyl & Rubber Shine mens det er vått, og bare lukke panseret. Neste gang du åpner ser det nydelig ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et enkelt tips for å holde det blankt og pent er å vaske motoren, spraye over med Autoglym Vinyl & Rubber Shine mens det er vått, og bare lukke panseret. Neste gang du åpner ser det nydelig ut ;)

Slik jeg gjør det også. Først Autoglym Machine and Engine Cleaner eller hva den heter, og så spraye på med Vinyl and Rubber Care etterpå. Men jeg pleier å tørke bort det overflødige med en klut etter noen minutter. Mulig jeg bare sprayer på alt for mye, men blir fort noen seige klumper og skjolder ellers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym er kongebra, enda bedre er det at jeg får nesten 40% rabatt på produktene via jobben: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, det der ble jo helt latterlig bra da, ser ut som bilen/motoren er ny jo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det får`n si ! Knall bra !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

very good very good!!! Digg når det ser sånn ut.

Et annet triks for dem som ikke får tak i Autoglym produkter i nærmeste omkrets. Er å vaske med vanlig motorvask først også spraye over med CRC 5-56 eller WD 40 også skylle av med reint vann etterpå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vasket og pusset litt rundt i motorrommet i dag, med klut og litt autoglym for vinyl,plast,gummi. Moro å ha det litt vedlike der også, selv om sikkert mange ikke skjønner vitsen;)

Var jo veldig nice det motorrommet der ;)

Hva er det du har på vindusviskerene: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo veldig nice det motorrommet der ;)

Hva er det du har på vindusviskerene: eek :

ja, det lurer jeg også på, de skulle var helt røde som bilens farge en uke fra de var nye.. å nå er de brått rosa, ikke to mnd gamle engang! : dum : hehe.. de forsvinner om ikke så lenge: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-det må jeg prøve på neste gang! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, ser jo nytt ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal jeg prøve i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette fungerte utmerket! Må innrømme jeg var skeptisk da alt var vått og hvitt av sprayen, men da det tørka så det jo som nytt ut :D Takk for tipset!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinyl and rubber care er genialt ja...

Fint inni dørhengsler og slikt også det...og i interiøret på bilen. Og på CD-spilleren også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yep.. Kan knipse ett bilde en dag.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.