Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en komplett 20v i god stand. Med komplett tenker jeg og på ledningsnett og motorstyring, egentlig alt som jeg trenger for å få den til å gå.

Står en havarert 10v i bilen no, så tiden er virkelig inne for et motorbytte :P

På ønske listen står motor fra enten S2,S4 eller S6!

Noen som har eller vet om?

På forhånd takk!

Mvh Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til ur'en? Isåfall vil det nok forenkle ting om du velger en 3b eller Aby motor fra S2, dette siden innsug, vannrør, og annet småknask er likt RR motoren, innsugene fra S4/S6 er annerledes og trenger endel jobb for å passe i slik bil...

Ville uansett lagt ut spm under ønskes kjøpt, større sjans for å skaffe seg en slik motor over hele landet enn akkurat lille veslandet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til ur`en ja. Takk for tips. Hadde ikke så altfor store forhåpninger om å finne noe her nei, men det e no et sted å begynne! Grubler litt på om eg skal hente meg en bil i tyskland. Var derfor eg tenkte på S4/S6, fordi då har eg endel deler som kan brukes på A6`en. Men hvis S2 motor e tingen å bruke i bilen, så går eg sikkert for det. Problemet e vel bare det at det e vel verre å finne noe fra en S2, som det ikke akkurat florerer av :)

Men e det stor forskjell på motorene ifra 91-92 S2 og fra 93- og oppover???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off-topic, men si fra om du er interessert i å selge noen deler fra 10v-motoren.. :) Er nemlig på utkikk etter luftfilterboks (gjerne uten bensinmengdefordeler), intercooler og tilhørende slanger.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B motoren er fordeler motor, og Aby som kom i siste generasjon er 5 coiler, er i hovedsak forskjellen.

Så har vel 3b ikke ståltoppakning...

Er like mye S2 motorer for salg som annet så har du litt ro finner du nok en komplett og bra en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off-topic, men si fra om du er interessert i å selge noen deler fra 10v-motoren.. :) Er nemlig på utkikk etter luftfilterboks (gjerne uten bensinmengdefordeler), intercooler og tilhørende slanger.. :)

Tror eg har en ekstra luftfilterboks liggende, skal undersøke litt i morgen! Blir sikkert uaktuellt å selge noe som helst fra motoren i bilen hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B motoren er fordeler motor, og Aby som kom i siste generasjon er 5 coiler, er i hovedsak forskjellen.

Så har vel 3b ikke ståltoppakning...

Er like mye S2 motorer for salg som annet så har du litt ro finner du nok en komplett og bra en.

Ja tid har eg nok av. Det e mye annet som skal gjøres før eventuellt en 20V skal nedi bilen, men det hadde selvfølgelig vært kjekt å ha en liggende klar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg har en ekstra luftfilterboks liggende, skal undersøke litt i morgen! Blir sikkert uaktuellt å selge noe som helst fra motoren i bilen hvertfall :)

Ok, hadde vært flott om du sjekker det opp! :) Utrolig hva enkelte har liggende og støve ned.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.