#1 Skrevet August 2, 2007 Er det noen som vet om disse caliptere passer rett på?? Eller må spindlene byttes?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2007 Once and for all. Det heter CALIPER. "Calipers The brake caliper is the assembly which houses the brake pads and pistons. The pistons are usually made of aluminum or chrome-plated iron. There are two types of calipers: floating or fixed. A fixed caliper does not move relative to the disc. It uses one or more pairs of pistons to clamp from each side of the disc, and is more complex and expensive than a floating caliper. A floating caliper (also called a "sliding caliper") moves with respect to the disc; a piston on one side of the disc pushes the inner brake pad until it makes contact with the braking surface, then pulls the caliper body with the outer brake pad so pressure is applied to both sides of the disc. " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2007 Usikker på innpresset på skivene på S4'en, men det er hverfall forskjell i caliper-carrierene. Det er større avstand mellom boltene på S4 og RS4, enn hva det er på A4. Så nei, desverre ikke bolton. Har leita litt etter adaptere selv uten å ha funnet noe spesielt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2007 oki takker.. tenke jeg skulle gjøre noe med bremsene. fant s4 calipter i sverige på opphøggeri men da må jeg vel bare kjøpe org størrelse skiver. har hørt at det er samme calipter på a4 som det er på tt`en bare andre braketter. så med andre ord hvis jeg får meg sånne braketter kan jeg kjøre på 312mm skriver?? Vet noen om dette stemme og pris på disse brakettene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...