#1 Skrevet August 2, 2007 Er ute etter takluke til Golf 2 med tipp i bakkant. Har fått høre det at takluke fra Audi Type 81/85 og Passat 32b passer rett i. De type betegnelsene sier meg ikke noe. Er det noen som har bilder av de bilene så jeg vet hva slags bil jeg skal se etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2007 Når det gjelder audi typ85 så er det karosseri som har like dørhåndtak osv som g2. mye av delene på audi'ene er samme som på golfen. enkleste måten å skille de ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2007 Ok. Er noe å gå etter da :-) Tenkte å ta en tur på huggarn å sjekke litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2007 Lykke til. ikke akkurat ofte man kommer over slike biler uten at andre biler har blitt stabla oppå ergo dårlig med fine deler ;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2007 Har en slik luke liggende, hvis du ikke finner på den lokale høgger`n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...