#1 Skrevet August 2, 2007 Må bytte bremseklosser på ene sida mi bak, og der sitter hjulboltene noe helt sinnsykt. Prøvde først skralla, endte med å knekke koppen. Så fant jeg til slutt endelig hjulkrysset.. Har så og si stått og hoppa på det, men skjer ingenting. Har heller ikke noe jeg kan bruke som forlenger .. Så er det noen her som har no verktøy, eller som er drevne på å få opp bolter? .. Klossene skulle vært bytta for en stund siden så haster litt. Hadde vært utrolig supert Mvh, Christian Hogstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2007 Har en vanlig latmannsarm som sikkert gjør jobben.. Welhavensvei 23.. Du finner disse på bilextra\biltema for 150-200.- evt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2007 Kjør til et dekkverksted og få dem til å løsne boltene for deg. Pass på å trekke de til med korrekt moment, 110-120 Nm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2007 Da var hjulboltene løse, og jeg har fått bytta bremseklosser .. Takket være god hjelp fra Ben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...