#1 Skrevet August 2, 2007 hei. noen som veit hvor jeg kan få tak i hiddenr på klaringer til veiv lager og alt sånn til 16v pl motor hen?? bruke det når jeg setter sammen igjen motoren min så den blir så godt som 100.. i stede får og håpe på at det bare går også gjør det ikke det alikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2007 Du kan evt sjekke opp med noen som har Autohidden tilgjengelig,men jeg tviler litt på at det står der.. Har du måttet slipt ned veivakseltappene da? Så lenge det ikke er gjort skal det ikke være så veldig nødvendig,men er jo også greit å vite... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2007 Du kan evt sjekke opp med noen som har Autohidden tilgjengelig,men jeg tviler litt på at det står der.. Har du måttet slipt ned veivakseltappene da? Så lenge det ikke er gjort skal det ikke være så veldig nødvendig,men er jo også greit å vite... han måtte se om det måttes.. men skal måle klaringer uansett. sånn at jeg veit at det går lett og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...