#26 Skrevet August 15, 2007 Forsøk på oversettelse: Med 450 HK og løs styresnekke i graven/grøfta - Takk, MAHAG - Takk, Audi! (MAHAG er VW/AUdiforretning i Munchen) xxxxxxx (kåres til?) xxxxx "Playmate of the year 2001" 2 ganger pga svikt i styringen, som ikke var skrudd fast. AUDI har motsatt seg alle forsøk på å komme til enighet. Takk til Vi gleder oss til dine klager! Verdens mest xxxx bil - Takk MAHAG." Ikke helt lett å lese/oversette..... Og jeg får ikke helt taket på om dette er en takk, eller (mest trolig) en ironisk utehenging av et bilverksted som sender ut en bil med løs styring 2 ganger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 15, 2007 Stussa litt, men så lo jeg godt av det bildet Haha. No tog eg 'an Brukte en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 17, 2007 Mere bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 21, 2007 mere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 21, 2007 mere bilder hehe den med bamsen, var bra, lo godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 21, 2007 Den med bamsen må være manipulert ? Jeg fatter ikke helt hvorda den er tredd i mellom bakluka og taket ivertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 23, 2007 e æ blind eller bare dum? Fatta ikkje den med den peugot'n å vw'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 23, 2007 Sjekk skilter:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 24, 2007 Kanskje ikke så morsomt men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 24, 2007 Getto golf og big weel boble: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 24, 2007 den bobla var rååå da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 27, 2007 hehe mange bra dær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...