#1 Skrevet August 2, 2007 Glemte jo selvfølgelig å montere på det blekket som er mellom motor og clutch-huset på G60 motor'n når jeg bytta fra automat til manuell kasse... Er det mulig å få på dette blekket igjen når alt er montert sammens? eller må jeg splitte igjen?? er snakk om bare den nederste halvmånen... (den var vekk når det ble montert også glemte vi hele greia...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2007 Den mener jeg med 99% sikkerhet at kan monteres til slutt, med motor og girkasse sammenskrudd i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2007 håper du har rett... er liksom noen små "hekter" på plata.. men har ikke hatt bilen på bukk etter jeg fant plata, så har ikke sett så nøye på det enda.. motor/bil er uansett ikke helt ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2007 På min mk3 gti så kan ihvertfall denne monteres i ettekant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2007 Det går 100% sikkert har selv gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...