#1 Skrevet August 2, 2007 Hjelp, Trenger reg.tannhjul og låsering/kile til 1987 2,3E 10V Type:NG Har noen dette?? Evig takknemelig om noen har det liggende på lur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2007 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2007 bump... vist det er hjulet på veiva du mangler er det ikke kile på dette, bare en utsparring. ville kjøpt dette nytt siden det er en del som er relativt vital og er en svakhet(har hatt et registerbrudd pga dette hjulet på min gamle 90. men tror det er samme på alle 5'ere så det er jo bare å plukke fra det du finner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2007 vist det er hjulet på veiva du mangler er det ikke kile på dette, bare en utsparring. ville kjøpt dette nytt siden det er en del som er relativt vital og er en svakhet(har hatt et registerbrudd pga dette hjulet på min gamle 90. men tror det er samme på alle 5'ere så det er jo bare å plukke fra det du finner... Takk, da leser jeg det slik at det er samme hjul som sitter på alle 5ere uansett om det er MC, KW eller NG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2007 jeg mener det, fant ut det da mitt røyk, men jeg kjøpte nytt. Spør på møller eller søk på delenummer... kansje du er heldig og at en sitter på et "familiealbum" og føler for å sjekke det for deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2007 Det er ferre tenner på de gamle jeg har på WJ, og HY motorene MC, NG, 3B, ADU osv har det nyere hjulet der tennene sitter tettere Delenummeret du skal ha er: 034 105 263 A Lån, Kjøp eller lag det verktøy for å holde veivakselen når du skal montere/demontere reimhjulet så slipper du at kilen ryker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2007 takker og bukker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...