#1 Skrevet August 2, 2007 Har vært i kontakt med møller i forbindelse av ombygging av en Audi 2,3 C4 93 mod framhjulsdrift. Enten til 2,8 V6 eller S4 2,2T. Hvordan går jeg fram for og få dette godkjent ? Noen snakket om at man må skjøte bil for og få 4x4 ? Noen som kan hjelpe meg med svar på dette da jeg har sett flere ombyggde til S4 og jeg vil gjerne ha turbo og 4x4:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2007 Det enkleste og billigste hvis du ønsker en 2.2T og quattro er å selge den bilen du har og kjøpe en S4. Det er ikke enkelt å bygge om til quattro, da nesten halve karroseriet må byttes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2007 Det enkleste og billigste hvis du ønsker en 2.2T og quattro er å selge den bilen du har og kjøpe en S4. Det er ikke enkelt å bygge om til quattro, da nesten halve karroseriet må byttes ut. Okey da er det vel bare og legge den ut for salg da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2007 Og jeg ville aldri i verden byttet ut 2,3'n mot en 2,8! Selv om 2,8'n går noe bedre blir det noe spesielt med 5'ern. Må si jeg savner 5er-lyden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2007 Og jeg ville aldri i verden byttet ut 2,3'n mot en 2,8!Selv om 2,8'n går noe bedre blir det noe spesielt med 5'ern. Må si jeg savner 5er-lyden... Vil jo gjerne ha litt mere hester i i bilen da en de 136 som er der :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2007 Må nok si jeg støtter forslagene over her. Gulvet i bilen bak forsetene og bakover er ikke likt mellom fwd og quattro. Dette fordi innfestinger til bakakslene og selve akslene er helt forskjellige. Mao. det blir MYE jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2007 Må nok si jeg støtter forslagene over her. Gulvet i bilen bak forsetene og bakover er ikke likt mellom fwd og quattro. Dette fordi innfestinger til bakakslene og selve akslene er helt forskjellige. Mao. det blir MYE jobb. Men kan jeg ikke bygge denne bilen til en framhjuldrevet 2,8 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2007 Jo, det kan du gjøre, men jeg vil fremdeles påstå at det er både billigere og enklere å selge den du har og kjøpe en "ordentlig" bil, dvs da en som er bygget som en 2.8 fwd fra fabrikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2007 Jo, det kan du gjøre, men jeg vil fremdeles påstå at det er både billigere og enklere å selge den du har og kjøpe en "ordentlig" bil, dvs da en som er bygget som en 2.8 fwd fra fabrikken. Da er det vel bare og få på 18 tommeren en vask og noen bilder. Og vekk med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...