Anbefalte innlegg

Bremsekraftforsterkeren på min 89' Coupe Quattro 10V er gåen, men har en 86' 80 cc uten quattro stående. sjekket i Etka om disse to bremsekraftforsterkerene var like, fant samme delenr. på begge bilene, men det sto oppgitt to delenr på bremsekraftforst. på coupe'en..

Kan noen som er litt mer dreven en meg i Etka sjekke dette for meg ?

Evt hvilke andre biler som har samme bremsekraftforst. som coupe'en da det er langt mellom coupe'ene på skrapen her rundt om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser at det står to forskjellige oppført til både 86 80, og til 89 Coupe quattro. For 80 CC sin del så er det to stykker som er oppført, en 9"x193mm og en 9"x271mm. For Coupeen så er det også oppført to stykker, en 9"x193 mm, denne er den samme som nevnt for 80CC, mens den andre står ingen mål på. Det som derimot står nevnt for den andre er AAH, ABC, hvilket er hhv. 2.8 og 2.6 V6-motorene.

Jeg vet ikke hvor målet 193 eller 271 millimeter er tatt hen, men hvis du måler de to du har, og ser at de er like, så er det bare å dra frem verktøykassen og skifte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette jeg og stusset litt på..

Altså om jeg har forstått deg riktig så er det 9"x193mm som står i Coupe'en min fordi det er 2.3 10v NG motor, så det som kommer an på er om det er 9"x193 eller 9"x271 som står i 80'en? Å sånn i størrelse ser de like ut om målet er utvendig..

Spm mitt videre er da: Hvor er det målet tatt fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev så vet jeg ikke hvor målet er tatt fra, det var bare det som sto i delekatalogen. Kanskje det er tykkelsen på forsterkeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.