#1 Skrevet August 2, 2007 Noen som vet om det er helt umulig og få BBS CH med dypt senter som på bildet her til S4 B5? Er det så stor forskjell på RS4 og S4 i Et og innpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2007 Innpresset på RS4 er ET20 mens S4'en din har vel ET45:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2007 Innpresset på RS4 er ET20 mens S4'en din har vel ET45:) Det hørtes ut som en svær forskjell ja! Men må ha det bare må ha det: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2007 De felgene med "dypt senter" som du kaller det fåes bare i 10x19" også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2007 Hmm, må undersøke litt hos forskjellige da og se om det går an og få tak i til familieracern min da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2007 Og boltsirkelen på de er 120/5 (Er vel lagd bare noen få sett med 112/5) mens resten er borret om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2007 BBS er jo også konkurs,men de er nettopp kjøpt opp av et firma da. Så muligens litt vanskelig å skaffe slike felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2007 Hmm.. det suger litt da...får håpe jeg finner noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2007 RS4 er dessuten relativt mye breiere enn bilen din, så hvis du skal ha ET20 så vil de stikke MYE på utsiden! Og skal du ha høyere ET så mister du "trompet formen". Ingen ting er jo umulig, men å få de felgene til å passe bilen din vil bli en stoor utfordring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2007 Til opplysning er det et35 på S4. Har disse CH felgene i et35 på min S4. A4 er det et45 på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2007 Til opplysning er det et35 på S4. Har disse CH felgene i et35 på min S4. A4 er det et45 på. Har du 19x10" et35?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2007 Har 8,5x19" ET35 BBS CH på min S4, tror du skal slite med å få på 10x19 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2007 Til opplysning er det et35 på S4. Har disse CH felgene i et35 på min S4. A4 er det et45 på. Har du de med "dypt" senter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2007 Har du de med "dypt" senter? Står svar på dette tidligere i tråden: De felgene med "dypt senter" som du kaller det fåes bare i 10x19" også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 3, 2007 Så det, men Daniel Rønquist sier han har det uten og nevne størrelse og bredde på sin s4, samtidig så en sier at en skal slite med og få på 10x19 på s4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 3, 2007 du kjøper 10x19 så skjærer du av 1 tomme,hos noen felgopprettere...en kamerat av meg har kjøpt de i 10x19,skal ha de på en 1997 mod S6,vurderer å gjøre det for de vil sikkert ikke passe i 10x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 3, 2007 Okay,takk for tipset, må høre med en på mandag om han kan gjøre det, bor på bygda så er ikke mange felgopprettere her, må til bergen eller haugesund da:)men kjapp tur det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...