Problemer med org CD-skifter i 2001 mod A3

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med cd-skifteren i bilen til frua.

Den finner cd'er og alt der der, men når den skal spille av får jeg bare feil i displayet.. Prøvd flere forskjellige cd'er i flere posisjoner men samme skjer. Hva kan være feil? Har ikke hatt ut spilleren da jeg ikke har de pinnene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen tips? Står f.eks "track01ERR" eller noe sånt i displayet når den prøver å spille av cd'n.. Noe sier meg at det kan være noe møkk eller noe på laseren i skifteren, men er ikke sikker.. Kanskje det hjelper å kjøre en sånn rense-cd om den går inn??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt problemer med cd-skifteren i bilen til frua.

Den finner cd'er og alt der der, men når den skal spille av får jeg bare feil i displayet.. Prøvd flere forskjellige cd'er i flere posisjoner men samme skjer. Hva kan være feil? Har ikke hatt ut spilleren da jeg ikke har de pinnene..

Har du Bose-anlegg eller noe sånt?

I S3`en min sto det et originalt Bose-anlegg med cd-skifter og den likte ikke brente cd-plater.

Det i kombinasjon med at volumknappen var HELT syk gjorde at jeg byttet til en Pioneer spiller og bare skippet cd-veksleren. Har aldri vært plaget siden..

MEN, nå har jeg aldri vært tilhenger av cd-veksler og liker best å bytte direkte i spilleren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du Bose-anlegg eller noe sånt?

I S3`en min sto det et originalt Bose-anlegg med cd-skifter og den likte ikke brente cd-plater.

Det i kombinasjon med at volumknappen var HELT syk gjorde at jeg byttet til en Pioneer spiller og bare skippet cd-veksleren. Har aldri vært plaget siden..

MEN, nå har jeg aldri vært tilhenger av cd-veksler og liker best å bytte direkte i spilleren :)

Er ikke bose trur jeg.. Men er sub i bagasjen..

Det er orginal kassetspiller med cd skifter baki, på en 2001 mod! : bh :

Har prøvd andre cd'er som ikke er brente også, men samme problemet der.. Hadde det ikke vært for at den spilleren passer så bra inn i resten av midtkonsollen hadde jeg bytta den ut med en gang.. Får jo tak i orginal cd-spiller som passer inn.. Kanskje se litt på det om det bare er å flytte rett over...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bose trur jeg.. Men er sub i bagasjen..

Det er orginal kassetspiller med cd skifter baki, på en 2001 mod! : bh :

Har prøvd andre cd'er som ikke er brente også, men samme problemet der.. Hadde det ikke vært for at den spilleren passer så bra inn i resten av midtkonsollen hadde jeg bytta den ut med en gang.. Får jo tak i orginal cd-spiller som passer inn.. Kanskje se litt på det om det bare er å flytte rett over...?

Når jeg byttet måtte jeg i første omgang ha en overgang siden alle høytalerene i min er aktive. Da blir det tull siden Pioneer spilleren ikke bare sender signal. Men den overgangen finner du her en plass på forumet hvis du trenger den.

Pioneer hadde noe plastikk greier som jeg satt rundt spilleren og det ser egentlig helt ok ut.

Har ikke hørt noe positivt om cd-vekslere min biltid så jeg tror det er best med en "vanlig" spiller.

Men det er jo bare min mening :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg byttet måtte jeg i første omgang ha en overgang siden alle høytalerene i min er aktive. Da blir det tull siden Pioneer spilleren ikke bare sender signal. Men den overgangen finner du her en plass på forumet hvis du trenger den.

Pioneer hadde noe plastikk greier som jeg satt rundt spilleren og det ser egentlig helt ok ut.

Har ikke hørt noe positivt om cd-vekslere min biltid så jeg tror det er best med en "vanlig" spiller.

Men det er jo bare min mening :)

Sitter pioneer-spiller i A4'n min og den har overgang på utgangene + de plastikkbitene på sidene og ser jo greit ut.. Den har jeg også CD-skifter baki men har jo egentlig ikke bruk for den, bare har "reserve" cd'er bak der og den fungerer iallefall! ;)

Men A4'n er jo en del eldre og A3'n jo den facelift'en så jeg vil helst ha det til å se mest mulig orginalt ut.. :) Er dama sin bil så kan godt bare være sånn bare cd-skifteren virker så jeg slipper maset mere nå.. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det klikka helt for spilleren... : rolleyes

Prøvde å få ut spilleren med passende flate stikkere jeg fant, men noen har tydeligvis prøvd å fått ut spilleren før så fikk den ikke ut.. Noen tips??

Men etter jeg ga opp funker ikke spilleren i det hele tatt nå.. Ikke liv i det hele tatt.. Sjekka sikringer og dem er hele.. Noen andre ting som kan være feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du bevegd spilleren litt ut da du prøvde? Isåfall kan jo kontakten ha løsnet på baksiden hvis ledninger har blitt strekt? Ellers kan det jo være den rett og slett har tatt kvelden, selv om slike ting burde holde i mer enn 6 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du bevegd spilleren litt ut da du prøvde? Isåfall kan jo kontakten ha løsnet på baksiden hvis ledninger har blitt strekt? Ellers kan det jo være den rett og slett har tatt kvelden, selv om slike ting burde holde i mer enn 6 år.

Fikk vel bevegd den den ene millimeteren det er i slark egentlig.. : rolleyes Så vet ikke hva som kan ha skjedd.. Kan hende som du sier at pluggen har løsnet bak der..

Men problemet er å få den ut... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.