#1 Skrevet August 2, 2007 a4'en min gikk tom for strøm for en tid tilbake, nå starter den men stopper etter to sek. hvis ikke jeg nullstiller den ved å koble av batteriet noen sekunder(da går den men varsellampen for startsperre blinker), hatt vag-com på den å det er mest sannsynlig startsperren som er skyld i dette da denne varsellampen lyser å dette kom opp som feilkode, prøvd å lodde dette stikket i tenningslåsen, med ingen resultat, heller ikke etter at alle feilkoder ble slettet. what can i dodo?? spole, omkoding? dette er en 1.8t b5 1996 hilsen Karina som lurer fryktelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2007 Fikk dette problemet selv da jeg satt chromringer i speedometeret.. jeg tok av batteriet og sette i ringene monterte speedometeret og satt på igjen da døde den etter 2 sek, måtte da ta ut begge kontaktene på speedometeret og inn igjen mens batteriet var tilkoblet. da funker alt igjen. Men hva som er problemet her veit jeg ikke. Kanskje ta ut begge kontaktene på speedometeret og sette i igjen med batteri tilkoblet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2007 Jeg tror nøklene rett og slett må kodes på nytt. Iallefall om feilkoden er ala: Nøkkel signal for svakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2007 Det lyste jaffal en nøkkel med meg, men som jeg nevnte over alt funker igjen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2007 her er feil kodene som eg fikk... 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - - 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermitten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2007 Kan hende du bare må tilpasse motorstyreenheten til starsperremodulen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2007 PÅ min gamle a4 b5, så hadde ejg akkurat det samme symptomene som du har. da var det elekonikken på bunnen av tenningssylinderen som er gåen. måtte da bytte hele tenningssylinderen. Tror den kosta ca 800 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2007 Har akkurat samme problem på min bil. Det er nøkkelen som er slit. Ikke noe annet en det. Om du får slipt deg en ny nøkkel så går probleme bort. Det er jeg 90% sikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2007 Har akkurat samme problem på min bil. Det er nøkkelen som er slit. Ikke noe annet en det. Om du får slipt deg en ny nøkkel så går probleme bort. Det er jeg 90% sikker på. har prøvd med flere nøkkler sådet er det nok ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2007 Nok strøm på batteriet? Ha et fullladet batteri og slett alle koder prøv så å starte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2007 ser ut som du har spenningsproblemer... motronicen må minimun ha 11,5volt om alt skal virke som det skal. mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2007 ser ut som du har spenningsproblemer... motronicen må minimun ha 11,5volt om alt skal virke som det skal. mener jeg å huske. ska sjekke dette -.... takk ska dere ha:-)..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...