#1 Skrevet August 3, 2007 Fant en tråd jeg synes var bra på Bilforumet, håper andre kan finne den interessant http://www.bilforumet.no/bilpleie/174396-bilpleie-for-dummies.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2007 HERLIG!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2007 Bra tråd det der! Truhaa har litt peiling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2007 Flott gjennomgang, tror denne er hjelpsom for mange! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2007 "Det er samme fremgangsmåten mht alle sealere (siste du legger på) Er Sealeren helt uten rens kan du gjerne legge på flere lag, men noe mer en 2 er ofte uten mening, samt at hvert lag av sealer (step 3) skal herde i minimum 12 timer, anbefalt er 24 timer før du vasker eller legger på neste lag." Forstår jeg det riktig, skal voksen stå på i 12 til 24 timer før den fjernes for så å legge på ett nytt som også skal stå på i 12 til 24 timer før den fjernes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2007 Jepp. Kreves en hel del herding når du skal ha flere lag voks. Meeen.. Vet ikke om jeg ville si at det nødvendigvis tar så lang tid, selv om det er anbefalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2007 Les instruksjonen på flaska.. Jeg fikk beskjed om at Meguiars #21 skulle herde så lenge som mulig.. 10-15 min står det på flaska.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2007 Akkurat hva jeg trengte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2007 #21 trenger mer enn 15 min i norsk klima.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2007 "Det er samme fremgangsmåten mht alle sealere (siste du legger på) Er Sealeren helt uten rens kan du gjerne legge på flere lag, men noe mer en 2 er ofte uten mening, samt at hvert lag av sealer (step 3) skal herde i minimum 12 timer, anbefalt er 24 timer før du vasker eller legger på neste lag." Forstår jeg det riktig, skal voksen stå på i 12 til 24 timer før den fjernes for så å legge på ett nytt som også skal stå på i 12 til 24 timer før den fjernes? Det han mener her, er at du skal la den "herde" i 12-24 timer etter at du har tatt av lakkforseglingen, før du legger på et nytt lag! Ikke la den ligge på i 12-24 timer Megs #21 er en veldig bra lakkforsegling. Smør den på, og la den stå ca 1 time. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...