#1 Skrevet August 3, 2007 "From Holiday to Trackday" starter på svigermors hytte på Hvaler. Videoen inneholder mye av Extremekjøringen med en del Audier både inboard og fra siden. Jeg har også tatt med en inboardsekvens fra da Harald Huysman prøvde Porschen. Harald kjørte som kjent Porsche 962C i Le Mans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2007 Er den linken helt 100%? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2007 Grei film, men begynnelsen var jo litt rar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2007 Syntes det var en tøff film. Likte inboard sekvensen med Harald. Så tydelig hvor viktig sporvalg og rett nedbremsing har å si på kjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2007 Får den ikke til å virke jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2007 Prøv denne linken: http://www.youtube.com/HansFrisak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2007 Bra film,likte den godt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2007 Bra film Hans. Man hørte Tina godt når Vidar lå bredt Så ikke ut som om det var så mye klaring den ene gangen du kom bak Vidar når han la den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2007 Det er noe med damer og Porsche ja Men, du turte og låne den ut til de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2007 Det er noe med damer og Porsche ja Men, du turte og låne den ut til de da? Porscher tiltrekker seg unge damer med langt lyst hår.... Min eldste datter (som kjører i videoen) kjørte friskt med den på "Girls go Fast" helgen etter Gatebil, hun rundet 170 på langsiden. Yngstemann har passert 18, men har ikke lappen ennå og må vente. De koste seg hjem fra Rudskogen, de kjørte Porschen, jeg kjørte Audien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2007 Artig film, kult å se når du lå tett på kenneth moen på slutten av filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2007 Bra film, absolutt! Sikkert irritabelt for din del, men tøff inboardfilming på slutten der med en villt sladdende Kenneth Moen foran... Jeg rakk nesten å bli den første som kommenterte det ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 3, 2007 Bra film, absolutt! Sikkert irritabelt for din del, men tøff inboardfilming på slutten der med en villt sladdende Kenneth Moen foran..... Ha ha... du har helt rett, jeg måtte kutte ut mine kommenterer om drifterne, så man hører musikk i steden. Men Kenneth kan sine saker, det skal han ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 3, 2007 Ahh, det er mye tøffere med biler som er laget for å gå fort rundt banen, ikke bare for å skli rundt som på tivoli:nana: Porsche'n hadde god fart rundt banen så det ut som, kan det tenkes at eier var litt redd for å låne bort bilen til en eks-racerfører? Syns jeg ser noen bremse i gulvet på passasjersiden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2007 Bra film, artig og se når Harld H. kjører, hadde bra seine innbremsinger mot svinger og kan ratte bil det er helt tydelig . Men så var det vel en godt bygget bil han fikk kjøre her . Blir litt inspirert til å dra på banekjøring når jeg ser slike filmer, får prøve å komme meg på neste trackday på Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2007 Artig film, kunne tenkt meg å sett den i bedre kvalitet. Slike filmer fortjener å sees i høyere oppløsning. Stå på, Hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 7, 2007 Artig film, kunne tenkt meg å sett den i bedre kvalitet. Slike filmer fortjener å sees i høyere oppløsning.Stå på, Hans Frisak Productions har blitt kommærs og lager en DVD i året. I fjor ble det solgt ca. 10 DVDer til 100 kr pr. stk (og gitt bort enda flere) og jeg håvet inn penger. Jeg har planer om tilsvarende i år. Jeg har så langt i sesongen et reportoar på 5 filmer på tilsammen 28 minutter - men det kommer mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 7, 2007 Godt å høre Bare å rope ut når DVD'en er klar, og for all del.. slenge ut flere "teasere" etterhvert. Man kan si hva man vil om femmerlyden, men boxersekser er ikke helt feil det heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...