RS4/6 gitter, hvor får man tak i det??

Anbefalte innlegg

Må man virkerlig kjøpe en hel grill fra møller?

Eller er det noen som skaffer disse.

Det er vel endel stylingsjapper som har disse, men det er vel "Sportsnetting"?? Ikke RS4/6 netting??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Quality Autoimport har...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har.. Tror det var 600kr for en bit.. Holdt til en frontfanger iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den NBS har er litt mindre masker en org rs4/6 og er også av plast som org. Men skal du ha helt lik som rs, så må du kjøpe org gitter og kutte til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har RS4 gitter... Har slikt på min RS2, ble fornøyd jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har IKKE RS4/6 griller. De hadde jeg kjøpt, men de er ikke lik orginal, ikke litt engang synes jeg...

Disse har NBS...:

12108_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den NBS har er litt mindre masker en org rs4/6 og er også av plast som org. Men skal du ha helt lik som rs, så må du kjøpe org gitter og kutte til.

Jepp, det er nok det jeg må...

Men å kutte i en helt ny grill er jo tårevått:) Sidefeltene til tåkelysene er jo grei da, men men... Må man så må man:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha orginl str på masjene, må du bare kjøpe orginalt. Du får ikke tak i samme maskene andre steder. Om du kjøper det midterste gittret, er det stort nok til å kutte til de fleste fangere (hvis det er det du skal bruke det tol da? :confused: )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha orginl str på masjene, må du bare kjøpe orginalt. Du får ikke tak i samme maskene andre steder. Om du kjøper det midterste gittret, er det stort nok til å kutte til de fleste fangere (hvis det er det du skal bruke det tol da? :confused: )

Skal ha det i grillen min, da det er veldig vanskerli å finne en grill til sportsback... Derfor modererer jeg den bare fra en annen grill...

Slik (denne passer vist ikke til sportsback):

a38p_hfleuro_bumper_v_rs4_Z.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.