Weitech senkesett til golf 5 noe bra?

Anbefalte innlegg

Lurer som topic sier om weitech justerbart senkesett er noe å satse på til en golf 5?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at Dahlback Racing selger det på sin hjemmeside, så det kan ikke være bare "juggel" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan gå go for at weitech er bra. haddet det på lupoe, å det ble veldig stivt å lavt=) har også fjøerer og dempere på golfen nå som er fra weitech å de fungerer utmerket de også, det skal også sies at weitech settene blir laget på samme fabrikk om kw da, så det er jo kw kvalitet, men ikke til kw pris=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du stille stivheten? Er ute etter litt komfort også, ikke bare sånn dabbe ball syndrom :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan stille både høyde og hardhet på det jeg hadde, så midt stod på det stivste, var digg så lenge veien var god, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem forhandler dette i Norge da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva som er forskjellen på de ulike typene da?

 

Får se om jeg finner en annen plass å handle, handler av prinsipp ikke hos Norsk Bildelsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke peiling på andre som forhandler dette i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har handlet dere før da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bare ut som de hadde K&W Til golf da, om ikke øynene mine er helt ute å kjører. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok bare sende en mail;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte du betale moms på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det kommer norsk moms på det ja. Har ikke betalt det enda, men regner med å få en regning i posten. Men uansett blir det billigere enn å kjøpe her til lands. (nå har ikke jeg undersøkt priser til Golf 5 omgående da, kun til Audi A4 som jeg har. Men det ble hvertfall en god del billigere) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei..

lurte på å handle weitec 30mm senkesett, men kun fjærer til golf IV.. så de lå på norskbildelsenter til 1300 spænn.. er det rimelig eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.