#1 Skrevet August 3, 2007 Lurer som topic sier om weitech justerbart senkesett er noe å satse på til en golf 5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2007 BUMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2007 Ser at Dahlback Racing selger det på sin hjemmeside, så det kan ikke være bare "juggel" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2007 jeg kan gå go for at weitech er bra. haddet det på lupoe, å det ble veldig stivt å lavt=) har også fjøerer og dempere på golfen nå som er fra weitech å de fungerer utmerket de også, det skal også sies at weitech settene blir laget på samme fabrikk om kw da, så det er jo kw kvalitet, men ikke til kw pris=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2007 Kan du stille stivheten? Er ute etter litt komfort også, ikke bare sånn dabbe ball syndrom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2007 du kan stille både høyde og hardhet på det jeg hadde, så midt stod på det stivste, var digg så lenge veien var god, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2007 Hvem forhandler dette i Norge da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2007 Her feks : http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0358&ASP=3003817&Type=VW&Model=Golf&Year=2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2007 Hva som er forskjellen på de ulike typene da? Får se om jeg finner en annen plass å handle, handler av prinsipp ikke hos Norsk Bildelsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2007 Her står det litt om de forskjellige typene: http://www.weitec.com/int/products/coilover_int.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2007 Har ikke peiling på andre som forhandler dette i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 13, 2007 Joda, blant annet : http://www.senk.no/4DACTION/WA_Page/Forside/?ASP=38487 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2007 noen som har handlet dere før da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 13, 2007 Så bare ut som de hadde K&W Til golf da, om ikke øynene mine er helt ute å kjører. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 13, 2007 er nok bare sende en mail;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 14, 2007 http://www.amp-tuning.de/product_info.php?cPath=204_205_208_21016_21105&products_id=21179&osCsid=2658e893617d7d56c1ea4a4819adf45f De trekker fra tysk moms på prisen(Som er 18%), og frakt til Norge er ikke ille. Jeg kjøpte derfra, er svært fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 14, 2007 Måtte du betale moms på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 14, 2007 Ja, det kommer norsk moms på det ja. Har ikke betalt det enda, men regner med å få en regning i posten. Men uansett blir det billigere enn å kjøpe her til lands. (nå har ikke jeg undersøkt priser til Golf 5 omgående da, kun til Audi A4 som jeg har. Men det ble hvertfall en god del billigere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 16, 2008 hei.. lurte på å handle weitec 30mm senkesett, men kun fjærer til golf IV.. så de lå på norskbildelsenter til 1300 spænn.. er det rimelig eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...