#1 Skrevet August 3, 2007 Jeg skal kjøpe nye hovedlykter til min 98 A6 4b. Vurderer Allroad lykter. Er det noen som har bilder av Allroad (både halogen og xenon dersom der ser ulike ut), slik at man kan sammenligne? Er litt usikker på om det er verdt de ekstra kronene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2007 Er der forskjell mellom Allroad og A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2007 Allroad lyktene har svart optik invendig. Her er et bilde fra ebay. http://i16.ebayimg.com/04/i/000/ag/a0/812a_1.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2007 Jeg skal kjøpe nye hovedlykter til min 98 A6 4b. Vurderer Allroad lykter. Er det noen som har bilder av Allroad (både halogen og xenon dersom der ser ulike ut), slik at man kan sammenligne? Er litt usikker på om det er verdt de ekstra kronene... Og hvor mye er de ekstra kronene? Jeg skal ha Allroadlyktene, og har studert det nok til at jeg VET det blir verdt det! Se bare på Quality Autoimport sin sorte, RS-stylede A6 4B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2007 Bildet fra ebay må være et par Allroad Halogen. Det finnes to varianter, halogen og xenon. Jeg har sett bilder som tyder på at xenon-versjonen har to linser, mens halogen har en linse (nærlys) og vanlig reflektor på fjernlys. Priser er ca. som følger; 2 stk. frontlykter (venstre + høyre), Allroad halogen 3000+mva og xenon 6700+mva 2 stk. frontlykter (venstre+høyre), Audi A6 Avant (4b, 1998) - halogen 1200+mva 1998-1999 og xenon 2530+mva 1998-1999 Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2007 De fra ebay, er bi-xenon. lånte bildet derfra. Kjøp heller på ebay, der er det mange av de, og du kan få noen til ok pris der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2007 Nye Allroad halogen lykter er bestilt, regner med å få de i posten på Onsdag. Blir spennende å se hvordan dette blir... Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2007 Bilde kreves umiddelbart etter montering: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2007 He, he, det skal du få! Venter litt i spenning her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2007 Bilder er lagt ut i denne tråden; http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=885761&posted=1#post885761 Mvh, Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...