Bilder for sammenligning av Allroad lykt og A6 (4b) lykt

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nye hovedlykter til min 98 A6 4b. Vurderer Allroad lykter. Er det noen som har bilder av Allroad (både halogen og xenon dersom der ser ulike ut), slik at man kan sammenligne? Er litt usikker på om det er verdt de ekstra kronene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der forskjell mellom Allroad og A6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe nye hovedlykter til min 98 A6 4b. Vurderer Allroad lykter. Er det noen som har bilder av Allroad (både halogen og xenon dersom der ser ulike ut), slik at man kan sammenligne? Er litt usikker på om det er verdt de ekstra kronene...

Og hvor mye er de ekstra kronene? Jeg skal ha Allroadlyktene, og har studert det nok til at jeg VET det blir verdt det! Se bare på Quality Autoimport sin sorte, RS-stylede A6 4B ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet fra ebay må være et par Allroad Halogen. Det finnes to varianter, halogen og xenon. Jeg har sett bilder som tyder på at xenon-versjonen har to linser, mens halogen har en linse (nærlys) og vanlig reflektor på fjernlys.

Priser er ca. som følger;

2 stk. frontlykter (venstre + høyre), Allroad

halogen 3000+mva

og xenon 6700+mva

2 stk. frontlykter (venstre+høyre), Audi A6 Avant (4b, 1998) -

halogen 1200+mva 1998-1999

og xenon 2530+mva 1998-1999

Hilsen

Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fra ebay, er bi-xenon. lånte bildet derfra.

Kjøp heller på ebay, der er det mange av de, og du kan få noen til ok pris der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye Allroad halogen lykter er bestilt, regner med å få de i posten på Onsdag. Blir spennende å se hvordan dette blir...

Hilsen

Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde kreves umiddelbart etter montering: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He, he, det skal du få! Venter litt i spenning her....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.