Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Jan Brede Bøen

Jeg støtter forslaget om 2 treff på våler... en mye bedre bane etter min mening :)

HELT enig.

Vålerbanen er på alle måter bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Det som er diskutert på denne tråden til nå har vært vår/sommer/høst-aktiviteter der det er en forutsetning at det er bart føre. Vintertreff er foreslått også. Reservasjon (tuten tilbakemelding foreløbig) er foretatt hos Haslemoen, ca 1 mil fra Våler, 5.-6. februar 2005. Da kan vi kjøre på et islagt vann som er "kommunalt regulert" for denne type aktivitet. Hans Frisak er orientert om dette og ga sin umiddelbare tilslutning.

Jeg mener fremdeles at vi bør ha to sommertreff dvs. mai/juni samt aug/sept avhengig av tilgjengelighet på banene. Jeg er enig i at treff i april/mai er for tidlig, vi skal jo ikke bare kose oss, vi skal jo ha det hyggelig også!

Med hensyn til vintertreff er det mange muligheter, Haslemoen er et alternativ. Sigdal, Dagali og Golsfjellet er etter min mening like aktuelle, men styret må diskutere og bestemme. Innspill her er ønskelig.

Jeg snakker her om banetreff, ikke samlinger med rebusløp etc. Slike arrangementer kommer i tillegg og behøver nødvendigvis ikke å organiseres av styret. Styret bør derimot planlegge og gjennomføre et vintertreff og to sommertreff som nevnt over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MO I RANA OG VÅLER STEMMER JEG FOR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Frisak

Med hensyn til vintertreff er det mange muligheter, Haslemoen er et alternativ. Sigdal, Dagali og Golsfjellet er etter min mening like aktuelle, men styret må diskutere og bestemme. Innspill her er ønskelig.

Sigdal har vi generellt god erfaring med.... var jo litt uheldige i år men ellers har jeg kun gode erfaringer :)

Golsfjellet er etter min mening ett fullgodt alternativ med bra med hotellsenger (Også er det jo bare noen få miil for meg å kjøre !! hehe )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Hva med http://www.audi.no/tools/wip/view.pm?conf=audi_no&cat=opplevelse/5_quattrokurs ?

og reportasje her http://www.dinside.no/php/art.php?id=101443

og priser, vel og merke i danmark her http://www.audikoereteknik.dk/datoogpriser/

Noen som har vært på et sånt?

Javisst har jeg vært med på et sånt. Var på det på Golsfjellet i Mars i år. Det er sannsynligvis det morsomste og mest lærerike jeg har vært med på.

Vi lærte masse lure triks for å kunne mestre en quattro på isunderlag, fikk kjøre MYE i løpet av den dagen vi hadde praksis, med blant andre Susanne Kozintsky (navnet skrives sikkert ikke sånn) som instruktør. Hun har vært fabrikkfører i rally for Audi, og selv hun begynner å dra på årene (på alder med "morra mi"), så visste hun hva hun gjorde ja. Vi fikk sitte på en runde med henne i en Audi RS6 sedan med ispigg (det var satt på mindre bremser for å få på små nok hjul til at man kunne kjøre med ispigg), og det var en utrolig opplevelse. Jeg trodde ikke det var mulig at den "digre balja med tiptronic" kunne komme seg så fort rundt den banen. Og å ligge i skikkelig bredsladd i 140km/t med RS6 kan virkelig anbefales! Det kan hele kurset forresten.

Alle som kjøper Quattro hos oss (Audi senter Skøyen) får tilbud om et sånt kurs. Det går over halvannen dag, hvor det er teori og en bedre middag på ettermiddagen, og kjøring hele dagen etter.

Hvis jeg ikke husker helt feil så koster det ca 4000kr, som inkluderer hotell, mat, kjøring, pluss ei gave (som var ei Quattro-jakke til nesten 6000kr når jeg var der). Vel anvendte penger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil på et sånt kurs!!!!! Hvor melder jeg meg på??? Nei, jeg kan dessverre ikke kjøpe quattro hos dere men jeg VIL på et sånt kurs!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert forbeholdt kunder som har kjøpt bil til X hundre tusen det siste året, ikke for sånne som oss som har biler som kostet X hundre tusen en gang på den tiden hvit dress og hockeysveis var in og mobiltelefonene veide 30 kg.. :P

Men hvis det hadde vært mulighet for å være med hadde jeg ikke vært i tvil et sekund selv om det er relativt mye penger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med http://www.audi.no/tools/wip/view.pm?conf=audi_no&cat=opplevelse/5_quattrokurs ?

og reportasje her http://www.dinside.no/php/art.php?id=101443

og priser, vel og merke i danmark her http://www.audikoereteknik.dk/datoogpriser/

Noen som har vært på et sånt?

Jeg har også vært med vært med på dette Quattro kurset. Det må ha vært noe av det gøyeste jeg har vært med på og ikke minst siste timen så vi fikk til frikjøring på den 3,5 km lange banen, selv om den siste runden før vi skulle gi oss ikke gikk så bra (se vedlagt bilde og legg merke til det lille "treet" som stikker ut bak bilen 1 av kansje 5 trær på hele banen) Var også så heldig å få sitte på en tur med den RS6 som Roger Kristiansen nevner i innlegget sitt. Bilder av denne ligger her: http://foto.vg.no/fotoalbum.php?aid=477382

dscn1057.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eyvind Spangen

Er sikkert forbeholdt kunder som har kjøpt bil til X hundre tusen det siste året, ikke for sånne som oss som har biler som kostet X hundre tusen en gang på den tiden hvit dress og hockeysveis var in og mobiltelefonene veide 30 kg.. :P

Men hvis det hadde vært mulighet for å være med hadde jeg ikke vært i tvil et sekund selv om det er relativt mye penger..

Jeg forstår det... men jeg VIL!!!!! Her kommer Roger og forteller at det er det morsomste og mest lærerike han har vært med på og tastaturet hans har ikke blitt kaldt enda før Ørjan slenger seg på med at det er noe av det gøyeste han har vært med på!!

Det er ingen som har lyst til å kjøpe en splitter ny Audi Quattro av meg, kjøpt hos Audisenter Skøyen, ikke rulla en meter. Nypris kr. 574500.- Selges kr. 569998.- ferdig pruta:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forstår det... men jeg VIL!!!!! Her kommer Roger og forteller at det er det morsomste og mest lærerike han har vært med på og tastaturet hans har ikke blitt kaldt enda før Ørjan slenger seg på med at det er noe av det gøyeste han har vært med på!!

Det er ingen som har lyst til å kjøpe en splitter ny Audi Quattro av meg, kjøpt hos Audisenter Skøyen, ikke rulla en meter. Nypris kr. 574500.- Selges kr. 569998.- ferdig pruta:D:D

Her hos oss så er det desverre kun forbeholdt de som har kjøpt Quattro (og noen få av oss heldige ansatte), ettersom interessen blant våre kunder er veldig stor for dette.

Men jeg har hørt at det er en del forhandlere rundt omkring som har problem med å fylle opp plassene de får tildelt (skjønn det den som kan).

Det måtte jo være om du kan spørre rundt hos de forhandlere du er innom da, om hvordan sjansen er for å få bli med på kurset? Det skjer på etterhjulsvinteren hvert år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.