bytte ecu/hjerne til golf 4 1,8T

Anbefalte innlegg

må vag nr på ecu være helt likt om man skal bytte ecu? nummeret på den jeg har: 06A 906 018R kan man da bytte med en som har 06A 906 018 AQ f. eks? (AQ var bare noe jeg fant opp men dere skjønner tegninga?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være likt åsså må du programere opp igjen start sperra.. må vel stemme med elektroniken på bilen å det kan vær vel forskjellig om en anna har noe som ikke den andre har. Meeen kan vær jeg tar feil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være likt åsså må du programere opp igjen start sperra.. må vel stemme med elektroniken på bilen å det kan vær vel forskjellig om en anna har noe som ikke den andre har. Meeen kan vær jeg tar feil ;)

men start sperra sitter jo ikke i ecu men i instrumentpanelet i golf 4, eller tar jeg mektig feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått tak i ny ecu nå med samme nr som jeg har. Bare å vente på at det kommer i posten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen lurer... for å bytte ecu i golf 4 med en ecu med samme nr må man kjøre "factory reeset via vagcom på instrumentet.. 17--- 06? adaption kanal 0.... save.. så får man startet bilen igjen med ny ecu.

dette pga startsperra blir forvirret over andre signaler ifra ecu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.