#1 Skrevet August 3, 2007 må vag nr på ecu være helt likt om man skal bytte ecu? nummeret på den jeg har: 06A 906 018R kan man da bytte med en som har 06A 906 018 AQ f. eks? (AQ var bare noe jeg fant opp men dere skjønner tegninga?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2007 Må være likt åsså må du programere opp igjen start sperra.. må vel stemme med elektroniken på bilen å det kan vær vel forskjellig om en anna har noe som ikke den andre har. Meeen kan vær jeg tar feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2007 Må være likt åsså må du programere opp igjen start sperra.. må vel stemme med elektroniken på bilen å det kan vær vel forskjellig om en anna har noe som ikke den andre har. Meeen kan vær jeg tar feil men start sperra sitter jo ikke i ecu men i instrumentpanelet i golf 4, eller tar jeg mektig feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2007 fått tak i ny ecu nå med samme nr som jeg har. Bare å vente på at det kommer i posten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2007 Om noen lurer... for å bytte ecu i golf 4 med en ecu med samme nr må man kjøre "factory reeset via vagcom på instrumentet.. 17--- 06? adaption kanal 0.... save.. så får man startet bilen igjen med ny ecu. dette pga startsperra blir forvirret over andre signaler ifra ecu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...