#1 Skrevet August 3, 2007 Hei kan en eller annen være si meg hvor det er smartest å jorde forsterkeren som jeg skal ha på bassen?? Takker for all svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2007 I karroseriet, pass på det ikke er lakk imellom. Setebelte festene er bra og alle andre bolter skruer med god jord funker.. men skrap litt så du får bart metall der du fester den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2007 jeg har også pleid å bruke setefestene som jord,det er jo bolter som går i karroseriet. Funker bra det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2007 I umiddelbar nærhet av forsterkeren og helst samme sted som andre forsterkere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2007 og helst kortest mulig kabel. Gjerne tykkere enn +spenningskabel. pass på og ikke legg jordingskabelen over eller inntil en +strøm kilde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...