#1 Skrevet August 4, 2007 Hei. Dørlistene på bilen min trenger nå sårt å bli byttet ut, men kan ikke finne noen butikker på nettet som selger disse, må jeg kontakte forhandler? Dessuten så har jeg sett en som har mye breiere dørlister en det som står på originalt, nesten like breie som den som er på skjermen foran, noen som vet hvor jeg kan få tak på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2007 Møller har og NBS har. NBS har jo egen nettbutikk. Tror de ligger på ca 2000,- for alle dørene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2007 Hei. De jeg kan finne hos nbs er kun disse http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0327&ASP=2976544&Type=Audi&Model=100&Year=1993 Men jeg trenger de som sitter midt på døra, og gjerne de som er litt breiere enn de originale. Mvh M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2007 De som du mener er breier er vel A6 lister tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2007 Vil de passe rett på min 100? Er det de samme festene? Mvh M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2007 Vil de passe rett på min 100?Er det de samme festene? Mvh M De passer jo i lengde åsånn, men trur ikke festene er helt like. Men hør med Torstein Lie her på forume, han har montert A6 lister på sin S4, det blei nice;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...