#26 Skrevet August 25, 2007 Vi plukka ned kassa på tirsdag, satsa på å sette opp igjen på onsdag!So om alt går bra, kjeme vi me Multivanen og joina dokke på fredagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 26, 2007 Ingen som har plass til me da: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 26, 2007 er det noen som har plass til ett sett gateslicks? Sliter litt med plass i tt`n:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 29, 2007 Ja, er det flere som skal som ikke har "meldt" seg nå? Jimmie reiser inatt, Vegard å dama reiser imorra.. Når reiser resten? Kl 17.00 fra shell på fredag?? Som jeg veit, så blir det ihvertfall jeg å Måse + forhåpentligvis Arnti vist han ikje "feiga" ut Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 29, 2007 Jeg tror jeg drar nedover, får se hvem som gidder å bli med.. Drar i så fall tidlig fredag tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 29, 2007 må nedover og teste værstingen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 30, 2007 må nedover og teste værstingen:) Godt å høre.. Gamle bilen til Pastor`n du har handla? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 30, 2007 Godt å høre.. Gamle bilen til Pastor`n du har handla? Mvh Nei, men en annen værsting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 30, 2007 Nei, men en annen værsting Eldorado Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 30, 2007 Jeg og frode kjører i 1500 tia Men vi overnatter i oslo til lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 30, 2007 Ligger på senga i Moss og teller timer jeg nå :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 30, 2007 Jeg er steinklar, kommer ikke til å klare å gjer nokke på jobb imorra ) haha.. Trrrooa, så han sej han Vegarrd Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 30, 2007 Go tur... ahh e me vil!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 31, 2007 ikke pastor nei...men en anna en som fungerer helt greit:) se etter A-W Racing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...