#1 Skrevet August 4, 2007 Fikk meg nye bremseklosser i dag, men en av dem hadde fått en skade under frakt sånn at en liten bit hadde blitt slått av.. Kan jeg bruke disse inntil jeg får tak i en ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2007 Samme skjedde meg en gang. Da var det en liten bit i hjørnet av klossen som var vekke. Jeg bare slipte den litt slik at det ikke var skarpe kanter hvor stykket var vekke og monterte den. Funket fint det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2007 Skiftet den da jeg fikk tak i ny selfølgelig men funker nok midlertidigt ja,så lenge det er ikke mye av klossen som er borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2007 Samme skjedde meg en gang. Da var det en liten bit i hjørnet av klossen som var vekke. Jeg bare slipte den litt slik at det ikke var skarpe kanter hvor stykket var vekke og monterte den. Funket fint det. Ok.. da får jeg sattse på at den holder til jeg har fått tak i ny:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2007 om dette er et hjørne som er skalet av så lønner det seg å sette den slik at den er i enden av bremeklossen. om dere skjønner..den veien skivene går så blir klossen i enden... faan så vansklig å forklare a... hehe... i allefall sånn at den ikke gnisser i skiva..da kan dette lage lyd.. f.eks: om kaliperen henger foran skiva, ville jeg hatt den skadede delen på klossen ned ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...