#1 Skrevet August 4, 2007 har en AAN motor i bilen min, og etter det jeg har fått høre skal denne være original. har koblet på turbotrykksmåler (koblet den bare på en slange jeg fant på motoren ) og jeg ser nåla passerer 1 bar ved fullt pådrag. har jeg koblet meg innpå feil slange? eller? måleren er auto gauge smoke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2007 har en AAN motor i bilen min, og etter det jeg har fått høre skal denne være original. har koblet på turbotrykksmåler (koblet den bare på en slange jeg fant på motoren ) og jeg ser nåla passerer 1 bar ved fullt pådrag. har jeg koblet meg innpå feil slange? eller? måleren er auto gauge smoke denne bilen som gikk i nordheimsund for en stund tilbake? hørte at den var chippet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2007 Søkefunksjonen er en fin ting... Originalt lader en AAN rundt 0,9bar, med overboost funksjonen inne ca 1,0-1,1bar. Dette gjelder i mellomregisteret, dvs rudt 3000-5500 rpm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...