Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor det skaffes "billig"?

 

helst i norge da..

 

4157_a4-e-323.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at man får tak i "Replica" fangere av denne typen,uansett hadde jeg gått for den orginale og kjøpt den hos Møller.Ellers så kan du jo høre med NBS eller http://www.bilomsetningen.no om de har/skaffer til deg. :)

 

Hørt på pris hos Møller? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hiver meg på denne tråden... skulle hatt en slik en jeg også... pluss front og sideskjørt vel og merke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at man får tak i "Replica" fangere av denne typen,uansett hadde jeg gått for den orginale og kjøpt den hos Møller.Ellers så kan du jo høre med NBS eller http://www.bilomsetningen.no om de har/skaffer til deg. :)

 

Hørt på pris hos Møller? ;)

 

Tror ikke det er noe replica av denne nei.. Ikke sett det iallefall, så får prøve å få tak i en brukt eller kjøpe ny om jeg skal ha det.. Uansett 10 ganger råere enn den orginale... : rolleyes

 

Ikke hørt på møller enda, men tipper rundt 5 lapper kanskje..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en mail til vagparts å hør om de har....

Den ligger ikke i webshopen men det kan lønne seg å sende en mail

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller tar 5lapper veil. men de klarer og selge den til 4000kr omtrent. og det er vel ikke så værst pris? da ferdig grunnet og klar til lakkering..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller tar 5lapper veil. men de klarer og selge den til 4000kr omtrent. og det er vel ikke så værst pris? da ferdig grunnet og klar til lakkering..

 

Stemmer nok ganske godt det. Hørte på frontfanger til min i vinter og den koster rundt 6000 kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok ganske godt det. Hørte på frontfanger til min i vinter og den koster rundt 6000 kr.

 

Orginal S4 frontfanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne jeg.. Noen som vet om noe? Eller noen som har undersøkt priser i det siste? Jeg har ikke undersøkt noe enda, men klør litt i fingra nå.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne jeg.. Noen som vet om noe? Eller noen som har undersøkt priser i det siste? Jeg har ikke undersøkt noe enda, men klør litt i fingra nå.. : rolleyes

 

Møller: rolleyes

Får den for 4-4500,- med litt fin prat:)

DET syns jeg den er verdt:)

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte i et svakt øyeblikk i dag..:o

 

Lurer på om jeg skal lakkere det svarte i svart blank som på bildet over her.. Orginalt er den vel svart matt plastikk bare?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte i et svakt øyeblikk i dag..:o

 

Lurer på om jeg skal lakkere det svarte i svart blank som på bildet over her.. Orginalt er den vel svart matt plastikk bare?

 

kongebra :) grattis! Tror det kan bli bra med blank lakk på leppa ja.. :) Men tror ikke den er så veldig matt orginalt heller... men blir jo ikke helt det samme som lakk selfølgelig... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte i et svakt øyeblikk i dag..:o

 

Lurer på om jeg skal lakkere det svarte i svart blank som på bildet over her.. Orginalt er den vel svart matt plastikk bare?

 

det er bare svart plastikk ja, men den er også SVART så lenge du sørger for å behandle den så den holder seg slik:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kongebra :) grattis! Tror det kan bli bra med blank lakk på leppa ja.. :) Men tror ikke den er så veldig matt orginalt heller... men blir jo ikke helt det samme som lakk selfølgelig... :P

 

Jo takk for det, tror også den kan bli bra med blank.. Har noe annet som går til svart blank samtidig i såfall :)

 

det er bare svart plastikk ja, men den er også SVART så lenge du sørger for å behandle den så den holder seg slik:)

 

Ok, får se på den når jeg får den til uka.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ble det handel av S4 fanger også ja. Håkon, du Håkon! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he he.....motoren da Håkon? Må ha det også nå da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he he.....motoren da Håkon? Må ha det også nå da!

 

Hehe, du er ikke den eneste som har tenkt på det skal jeg inrømme.. :P Men spørs nok om det blir gjort noe der før det MÅ gjøres noe..

 

Men var jo billig for fangeren da.. Hadde ikke tenkt til å bestille noe som helst i dag, bare høre på pris.. Måtte høre om det var inkl mva til å med.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.