#1 Skrevet August 5, 2007 ....kl 1900 på Peppes i byen. Jeg vet det er flere aktive forumbrukere som ikke har vært på lokallagsmøte før, og til de vil jeg si " ta dej en tur då vel:D " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2007 Helvetes ferga koster jo 300.000 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2007 Helvetes ferga koster jo 300.000 hehe Du trenger ju ikke att kjöpe ferga da! Er det ikke nok att betale för att komme sei över:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2007 Haha,jeg kommer muligens...Lenge siden sist no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2007 kommer jeg også vist jeg kommer meg fra valldalen i tide:p leenge siden det har blitt spist jungelpizza:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2007 ja en liten tur går vell bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2007 god morgen! hehe jess eg kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2007 er det lov å mobbe terje i dag eller? da kommer e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2007 oi... det begynte for 23 min sia gitt... jaja.. har ikkje barnevakt uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2007 jobbe hver en jævla søndag: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2007 er det lov å mobbe terje i dag eller?da kommer e Blei det lov??? hehe Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2007 Blei det lov??? hehe Mvh Det blei mobbing på høgt nivå både med å mobbe Terje og ikkje minst ho stakkars jenta som jobba der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 5, 2007 Det blei mobbing på høgt nivå både med å mobbe Terje og ikkje minst ho stakkars jenta som jobba der:p Hehehehe,skal sies at ho fikk gjennomgå i dag "Helvetes donaldukka so sitt her å skravla!" Men vi fikk vel ut noe nyttig av kjeften da,er snakk om å handle inn nytt partytelt.. Og planlegge litt nærmere høstcruising/fest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 5, 2007 Selv med kun 10stk i dag så kan vi vel si det var meget latterfullt å mye drit prat Fikk faktisk pizza som smakte PEPPERKAKE i dag!! Her ser vi da Terje i stor aksjon mot sin Eple pai Servitøren:" den første eksploderte i ovnen så vi måtte lage en ny kjempe fort" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...